19.7.26

, "the saxophone is getting louder"


 You know what, kan I ade cerita that I sekarang tengah solat istikharah whether I should teruskan helping my brother to do this job or just ditch myself out.

fyi the company under my name has been in hiatus in about a year dah pasal I tak de satu sijil untuk teruskannya. and guess what , masalah tu dah selesai in a blink. tiba2 i dapat sijil tu, and selesai dalam satu minggu je. yang i tunggu dekat setahun. 

hmm Ya Allah , adakah aku kena teruskan. which is I malas. tapi setiap kali abang aku asked to prepare the documents, aku kesian pulak. aku buat je. alaaaaa nak teruskan ke tak ni!

No comments: